טקס הענקת מלגות רות ארנון לשנת 2023
רשימת קיצורי מקלדת
שנה גודל כתב: + -

טקס הענקת מלגות רות ארנון לשנת 2023

05/07/2023
ביום שני 26 ביוני 2023 התקיים באקדמיה טקס הענקת מלגות רות ארנון לשנת 2023 לד"ר גלי נוטי ולד"ר אסיל שומר, שבו הן קיבלו את התעודות אישית מידיה של פרופ' ארנון. מלגות רות ארנון מוענקות מדי שנה לבוגרות מצטיינות של מלגות אדמס (תוכנית מלגות לדוקטורנטים). פרופ' ארנון, נשיאת האקדמיה לשעבר, הקימה את קרן המלגות בשנת 2016 כדי לסייע למדעניות צעירות מצטיינות במימון הכשרת בתר-דוקטורט בחו"ל, כדי לעודד אותן להמשיך לשלב קריטי זה לקידום הקריירה המדעית שלהן. ד"ר נוטי נוסעת להשתלם במדעי המחשב וד"ר שומר נוסעת לבתר-דוקטורט בארה"ב בתחום של ביולוגיה חישובית, שתיהן בארה"ב. בטקס דיברה ד"ר רבקה בקנשטיין, הזוכה הראשונה של מלגת רות ארנון. היא סיפרה על חשיבות המלגה עבורה ותיארה את המחקר שהיא מנהלת כיום במכון רקח לפיזיקה של האוניברסיטה העברית בירושלים.

 
מימין: נשיא האקדמיה פרופ' דוד הראל, ד"ר גלי נוטי, חברת האקדמיה פרופ' רות ארנון ויו"ר ועדת מלגות אדמס ומלגות רות ארנון חבר האקדמיה פרופ' משה אורן.
 
 
מימין: נשיא האקדמיה פרופ' דוד הראל, ד"ר אסיל שומר, חברת האקדמיה פרופ' רות ארנון ויו"ר ועדת מלגות אדמס ומלגות רות ארנון חבר האקדמיה פרופ' משה אורן.