ביקור נשיא האקדמיה וסגנית הנשיא במכללה האקדמית צפת
רשימת קיצורי מקלדת
שנה גודל כתב: + -

ביקור נשיא האקדמיה וסגנית הנשיא במכללה האקדמית צפת

17/07/2023
ב-16 ביולי 2023 ביקר נשיא האקדמיה פרופ' דוד הראל במכללה האקדמית צפת עם סגנית הנשיא פרופ' מרגלית פינקלברג ומנהלת האקדמיה גב' גליה פינצי.

במהלך הביקור הם נפגשו עם נשיא המכללה פרופ' אהרן קלרמן, עם סגן הנשיא לעניינים אקדמיים פרופ' מוחמד ותד, עם ראשת רשות המחקר ד"ר הדר נוימן ועם ראש היחידה ללימודים בין-לאומיים ד"ר ניר אטמור. אלה הציגו את הפעילויות הנרחבות במכללה ובמרכזי המחקר בה ואת המכון לסימולציות רפואיות להכשרת הסטודנטים במקצועות הבריאות. כמו כן ניתנה סקירה על מגוון שיתופי הפעולה הבין-לאומיים של המכללה.

לפרופ' הראל היה הביקור מרגש במיוחד, כי המכללה בצפת צמחה מתוך השלוחה של אוניברסיטת בר-אילן בצפת, אותה יזם והקים אביו, פרופ' א. הראל פיש, בשנת 1971, כשהיה רקטור אוניברסיטת בר-אילן.


מימין: מנהלת האקדמיה גב' גליה פינצי, נשיא האקדמיה פרופ' דוד הראל, סגנית הנשיא פרופ' מרגלית פינקלברג, נשיא המכללה פרופ' אהרן,  קלרמן, ד"ר הדר נוימן, ד"ר ניר אטמור ופרופ' מוחמד ותד (צילום: מכללה האקדמית צפת).
מימין: נשיא האקדמיה פרופ' דוד הראל, סגנית הנשיא פרופ' מרגלית פינקלברג ונשיא המכללה פרופ' אהרן קלרמן (צילום: מכללה האקדמית צפת).
מימין: נשיא המכללה פרופ' אהרן קלרמן, פרופ' מוחמד ותד, סגנית הנשיא פרופ' מרגלית פינקלברג ונשיא האקדמיה פרופ' דוד הראל (צילום: מכללה האקדמית צפת).