ברוכים הבאים לאתר החדש של האקדמיה !
רשימת קיצורי מקלדת
שנה גודל כתב: + -

ברוכים הבאים לאתר החדש של האקדמיה !

האתר בשלב ההרצה ומתעדכן בכל יום
לאחרונה עלתה לאוויר הגרסה ה א נ ג ל י ת
30/10/2002
האתר בשלב ההרצה ומתעדכן בכל יום
לאחרונה עלתה לאוויר הגרסה ה א נ ג ל י ת
לאחרונה עלה לאוויר אתר האינטרנט החדש של האקדמיה ובו מידע על מגוון פעילויות האקדמיה, ועדותיה, המפעלים הנתמכים על ידה ולוח האירועים המתקיימים בה במהלך השנה.
עוד תמצאו באתר את החוק והתקנון, פרק היסטורי, תיאורו של פסל איינשטיין ו"סיור-וירטואלי" בגן המדע, פרטים אודות מועצת האקדמיה, התקציב השנתי,הודעות לעיתונות וחדשות האקדמיה ופרטים להתקשרות עם הצוות המנהלי.
באתר, פרק מיוחד לחברי האקדמיה שבו לכל אחד מ - 84 החברים "כרטיס אישי" עם תמונה, פרטים אישיים ותקציר קורות חיים ופרסומים ההולכים ומתעדכנים עם הזמן.
עוד באתר,קטלוג עדכני המצוייד במנוע חיפוש משוכלל מציג את מאות הספרים והחיבורים של ההוצאה לאור של האקדמיה, וכן מאגר של כל כתבי העת והפרסומים התקופתיים, הכוללים מנוע חיפוש על פי אינדקס של מילות מפתח.
לוח הפעילויות בנושא קשרי החוץ של האקדמיה וכן רשימת כל האקדמיות העמיתות בעולם והארגונים הבין-לאומיים עימן לאקדמיה הסכמים ופרטיהם.
האתר בנוי על פי התפיסה שהוא "שער כניסה" למוסדות להשכלה גבוהה, לארגוני מדע ולמוזיאוני המדע בישראל ולפיכך יש בו הפניות ישירות ("קישוריות"=Links) לאתרי אוניברסיטאות המחקר וארגוני מדע שונים וכן לגופים הקשורים לאקדמיה: הקרן הלאומית למדע, פורום תל"ם, תכנית "ביכורה" וקרן בת שבע דה-רוטשילד.
אתר-משנה אינטראקטיבי בנושא ביואתיקה נמצא באתר (הכניסה דרך התמונה הכחולה משמאל למעלה). זהו אתר של הוועדה המייעצת לעיניני ביואתיקה של האקדמיה, הנערך במשותף עם המחלקה להוראת המדעים במכון ויצמן ובו דוחו"ת הוועדה בנושאי תאי גזע עובריים לצרכי מחקר רפואיים, נתונים על מאגרי דנ"א , מילון מונחים ופורום לשאלות ותשובות.
האתר הוא בעברית ובאנגלית וכתובתו: www.academy.ac.il.
עורכת האתר - אביטל בר, דוברת האקדמיה (avital@academy.ac.il);
עוזר עורכת האתר - כרמלית מנצר (carmelit@isf.org.il)