דרוש/ה מנהל/ת להוצאה לאור של האקדמיה
רשימת קיצורי מקלדת
שנה גודל כתב: + -

מכרזים ודרושים

- דרוש/ה מנהל/ת להוצאה לאור של האקדמיה

מועד פרסום: 04/03/2024
 
 
מנהל ההוצאה לאור של האקדמיה

 
על האקדמיה
האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים היא הגוף הבכיר בקהילה המדעית בישראל. היא נוסדה על פי חוק במטרה לרכז בתוכה מטובי אישי המדע תושבי ישראל, לטפח ולקדם פעילות מדעית, לייעץ לממשלה בענייני מחקר ותכנון מדעי בעלי חשיבות לאומית, לקיים מגע עם גופים מקבילים בחוץ-לארץ, לייצג את המדע הישראלי במוסדות ובכינוסים בין-לאומיים ולפרסם כתבים שיש בהם כדי לקדם את המדע. האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים רואה בקידומה ובפיתוחה של מערכת המחקר המדעי הבסיסי יעד בעל חשיבות לאומית.
 
 
על ההוצאה לאור
ההוצאה לאור של האקדמיה מפרסמת כתבים שיש בהם כדי לקדם את המדע, על פי החלטות ועדת הפרסומים. הפרסומים עוסקים במגוון תחומי דעת ויוצאים בעברית, באנגלית ולעיתים בשפות נוספות. בפרסומי ההוצאה לאור נכללים מונוגרפיות וכן קובצי מאמרים וחוברות הרצאות בעקבות ימי עיון וסדנאות שנערכו באקדמיה.
 
 
מטלות עיקריות
• ניהול כולל של אגף ההוצאה לאור של פרסומי האקדמיה.
• ריכוז ועדת הפרסומים הקובעת אילו פרסומים יראו אור בהוצאת האקדמיה.
• קביעת סדרי העדיפויות באגף, בשיתוף יו"ר ועדת הפרסומים, לצורך עמידה בלוחות זמנים ובמסגרות התקציב המאושרות.
• ניהול, הנחיה, ליווי ובקרה של צוות ההוצאה לאור.
• ביצוע מדיניות האקדמיה, על פי החלטת ועדת הפרסומים, בכל הנוגע ללשון,לסגנון ולצורה של פרסומי האקדמיה.
• ניהול הקשר עם מחברים, עורכים, מו"לים אחרים, מפיצים וכדומה על פי הצורך והעניין.
• אחריות לכריתת חוזים עם מחברים, מו"לים שותפים ונותני שירותים להוצאה לאור על פי הנחיות הנהלת האקדמיה
• ניהול ההיבטים המנהליים לרבות מעקב תקציבי, קבלת הצעות מחיר, בחירת ספקים, הזמנות עבודה ותשלומים.
• בקרה ומעקב אחר פעילות החנות המקוונת ומלאי הספרים.
 
 
כישורים נדרשים
• ניסיון בניהול הוצאה לאור של ספרי עיון וספרים אקדמיים של לפחות 5 שנים.
• עדיפות לבעל/ת תואר שני במדעי הרוח והחברה – עדיפות בבלשנות עברית, לשון עברית או עריכה.
• דייקנות, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, אחריות אישית ויחסי אנוש מעולים.
 
 
פרטים נוספים
• היקף המשרה – 50%-100%; כפיפות למנהלת האקדמיה; תחילת העבודה – מיידית; מקום העבודה – ירושלים.
• המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
• קורות חיים נא לשלוח למנהלת משאבי אנוש, גב' דגנית עזר dganit@academy.ac.il



לחצו כאן לפרטים נופסים